Pirmaujančio dizaino simbolis
„Audi e-tron GT quattro“² dizainas pasižymi tiksliu elektrinio mobilumo įsikūnijimu ir neabejotinu „Audi“ DNR.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Vairavimo malonumas, kurį pajaus kiekvienas
„Audi e-tron GT quattro²“ leidžia patirti dinamišką vairavimą. Nes visa jo koncepcija pagrįsta sportinio automobilio savybėmis.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Daugiausia dėmesio skiriama dinamiško valdymo estetikai
Viduje „Audi e-tron GT quattro“² siūlo aukščiausios kokybės įvairiapusio kasdienio naudojimo galimybes.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Už išplėstą erdvės pojūtį
Panoraminio stiklo stoglangis su juodos spalvos blizgesiu perteikia didžiulį erdvės pojūtį viduje.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Galia
kW
Įsibėgėjimas (0–100 km/h)
sek.
Įkrovimo sistema
voltų
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
„Gran turismo“ proporcijos – plokščios ir plačios, su ilga ratų baze – aiškiai parodo, kad būtent čia sportiškumas atitinka kasdienį naudojimą. Skulptūrinis korpuso dizainas įkūnija galią ir našumą
Išraiškingi akcentai
Aerodinamiškai optimizuotos formos tampa funkcinėmis detalėmis. Nuo sumanių oro įleidimo angų priekyje iki ventiliuojamų ratų arkų ir įspūdingo galinio difuzoriaus.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
„Audi e-tron GT quattro“² – tai šiuolaikinės pažangos įrodymas. Jis spinduliuoja sportiškumu, išskirtinumu ir komfortu. Sportinės sėdynės, priekyje su integruotomis galvos atramomis, taip pat išformuoti sėdynių šoniniai tvirtinimo įtaisai, užtikrinantys puikią šoninę atramą posūkiuose ir sportišką vairavimą.
Pritaikytas skaitmeninimas
Navigacija, bendravimas, informacijos gavimas arba mėgavimasis įvairiomis informacijos ir pramogų galimybėmis. Naudojimasis jaudinančia veikimo sąvoka.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Automobilių modernumas
Dizaineriai pasirinko naudoti išteklius taupančias medžiagas. Pavyzdžiui, salone visiškai nėra odos.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
800 voltų ličio jonų baterija, integruota į plokščią apatinę kėbulo dalį, pasižymi ypač dideliu našumu – tiek kraunant, tiek važiuojant. Kartu su rekuperacine sistema pagal WLTP matavimo procedūrą galima nuvažiuoti iki 487 km.
Energija 100 km įkraunama per
min.
Akumuliatorius iki 80% įkraunamas per
min.
Diapazonas (WLTP)
km
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Kartu su elektrine pavaros sistema visiškai keičiama „quattro“ pavara užtikrina, kad galia sumaniai paskirstoma kiekvienam ratui. Kai sukibimas yra pakankamas, maitinimas pirmiausia perduodamas į priekinę ašį.
„e-tron GT quattro“² garsas
Aistra kuria pažangą
Gamindami elektra varomą „Gran turismo“ automobilį „Böllinger Höfe“, kuris yra artimas „Neckarsulmo“, itin didelį dėmesį skiriame detalių tikslumui ir kokybei.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.